Saturday, April 18, 2009

Mari belajar memasang meja

Aku beli meja jenis pasang sendiri nie kat JJ setiawangsa minggu lepas... ingat nak terus pasang jer hari tu jgk tapi bila dah bukak jer kotak tu aku terus tutup balik... sebabnya aku rasa nak nangis jer masa tuh hehe... bila aku tgk segala mcm skru yg ada, pstu ada gam, ada btg2 kayu lagi, aku rasa menyesal tul aku beli benda nie... hanya kerana aku malas nak pegi kedai perabot... semua barang aku beli jer kat JJ... hmm nyesal pun tak guna, dah beli terpaksalah aku pasang jgk...

Inila rupanya sebelum dipasang... aku pilih hari sabtu utk buat keje ni... aku perlu bertenang dulu sebelum memulakan keje2 nie... jgn ade sesapapun kaco aku... bukannya apa, aku bimbang meja yg dipasang tak menjadi, tapi aku yg berubah jadi 'hulk hogan'... aku fikir mesti lama aku amik masa utk siapkan... tapi rupa2nya aku dpt siapkan lebih awal, dalam masa 1 jam 15 minit..



Nahh.. dah siap pun... lega rasanya... dah bole guna... tapi lepas nie kalo nak beli brg2 perabot, aku takkan malas lagi pegi kdai perabot... hehe sebabnya lebih senang pegi kedai perabot dari kena pasang sendiri...

4 comments:

zumairi said...

pandai jugak memasangnya...berapa lama masa diambil utk pasang? he he

Saidah said...

ikut panduan step by step jer.. hehe berjaya la jgk.. amik masa 1 jam 15 minit..

anna said...

pandai pasang ye.. cik saidah... i jam 15 minit pasang.. nak bukak kotak amik masa berapa lama?...

Saidah said...

hehe.. buka kotak ni lama jgk la pasal time tu la sibuk amik gambar, study step, mengeluh, membebel sorang2...