Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan

Setiap kali Ramadhan menjelma, mmg seronok rasanya... pegi psr ramadan seronok, pegi shopping complex lg la seronok... pegi masjid pun seronok... hrp2 thn nie aku berjaya merajinkan diri solat terawih di surau... bukannya apa... aku ni hangat2 taik ayam jer... kalo imam suka baca surah pjg2, mulakan aku liat nak pegi surau...

Yang best lg dpt balik keje awal... pkul 4.30pm dah bole balik rumah... thn lepas kalo balik awal pun confirm sangkut kat Dato Keramat, tp thn nie dah bole lalu Duke highway, so bole elak jam kat situ... kalo aku rajin la kan... konon2 thn ni nak masak la sikit2 utk berbuka & sahur... kalo tak rajin, pasar ramadhan dekat jer :D

Akhir kata, selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak... semoga amal ibadah kita diterima Allah... mohon maaf seandainya ada terkasar bahasa atau apa saja yg menyinggung hati kawan2 semua...

4 comments:

Zumairi said...

salam Ramadan...bulan kewujudan tepung pelita

honeylanz said...

slmt bpuasa saidah ;)

ellyjulie said...

salam Ramadhan, rerajin le ke surau, bukannya jauh, x sampai 5 min dah sampai... surau kita tu, lepas terawih ada minum2 teh tarik pe..

dewicintadunia said...

odah..slmt berpuasa...and sik lamak g sungkei tok...apa menu ptg tok? aku dah siap masak nasi briyani..hahaha...awal gilosh aku masak..sbb skrg aku di office..molah kerja sikit...