Saturday, June 27, 2009

Tahniah

Tahniah untuk kawan serumah aku yang dapat keje baru... (tapi aku dah start tensen nak mencari housemate baru)... wish you all the best!!

**nak mencari housemate nie problem jgk bagi aku… kalo tgk mcm tak ngam or bakal membawa masalah kpd aku & kwn2 lain, terpaksalah aku reject & kelentong ape yg patut…

Tahniah untuk cousin aku yang bakal mengikat tali pertunangan... dah besar rupanya cousin aku nie... masa kecik2 dulu dia nie asik kena buli jer ngan kitorang adik-beradik… kejap2 gaduh pastu kawan balik.. pastu gaduh balik.. pastu kawan lagi..

Tahniah untuk seorang kawan yang akhirnya ditawarkan untuk involve dalam new project.. Good Luck to you!! (sebenarnya aku pun dah tak larat nak dengar hari2 dia membebel kebosanan dgn keje skrg)... diharapkan selepas nie dah takdela bebelan itu lagi hehe...

Tahniah untuk kawan ofisku yang telah selamat melahirkan baby boy... selamat menempuh alam baru sebagai seorang ibu...

Tahniah untuk sesiapa sahaja yg mendapat berita gembira...

Life is full of beauty... betul kan..

8 comments:

Karbon Kopie said...

kawan serumah yg x satu kapla hotak mmg xsiyok...tambah kalo yg kudukut...adeeeiii...sadis...

oops!lupe nk bg salam..
assalamualaiku... ;)

anna said...

bg x satu kapla xpe as long as respek each other, x panjang tgn, x kaki kelentong

zumairi said...

carikla housemate yg kaki ada agama sikit2...insyAllah setel n senang hati

Saidah said...

Mrs. jukogyu,
wsalam.. pengalaman mula2 menyewa kat kl dulu agak sadis jgk la.. dpt roommate yg sesuka hati guna brg2 org lain tanpa mintak izin..

kak elly,
yg panjang tgn & kaki kelentong tu paling cek risau la.. mintak dijauhkan..

Saidah said...

zumairi,
okeh.. nanti sy interview dulu :)

Anonymous said...

cari je pasangan hidup...abis cerita.

Anonymous said...

hmm..mmg btul kena pilih2 org utk dijadikan housemate..adik aku dah pindah. sewa sendiri gak dah..dia sewa small apartment je..nk berdirikari dah ;)

Saidah said...

Anon..
ekau ado calonnya kah? maleh dah den nak cari.. ekau tlong la carikan yer :D

Hasma,
bagusla mcm tuh.. berdikari itu kan mengajar kita lebih dewasa..