Thursday, March 26, 2009

Julia Juli


Aku start tgk drama nie dari episod dua.. mula2 cam tak minat jer tapi pastu aku suke la plak tgk gelagat si Dynaz yg bawa watak Juli@Julia.. Nakal, cantik dan bijak.. Juli sangat berminat dgn dunia fesyen tapi di kayangan tuh sume baju color putih jer, so dia jadik bosan dan curi2 turun kebumi... awal2 lagi aku nak pesan jgn pertikaikan logik cite nie pasal cite ni dah sah la cite merapu.. memangla byk unsur2 tak logik.. cite 3 puteri kayangan yg turun kebumi dan jadik org biasa dibumi.. pastu kat kayangan tuh siap ada satelit segala hehe.. yg bestnya dorang nie ade magik, huh bestla kalo kite pun ade magik camtuh haha.. Cite nie mmg boleh release tension... buat aku ketawa & senyum sorang2... cume satu jer yg sedikit bosan, biasala drama melayu... cite yg menarik tapi kdg2 script lemah... kalo ade sesape nak tgk, leh tgk kat TV3 pkul 4.30pm dan ulangan kat TV9 pkul 8.30pm...

4 comments:

zumairi said...

takderla saya nak tgk drama camni he he

Saidah said...

tau dah.. :) drama mmg tak sesuai utk org laki..

Anonymous said...

aku sgt suka tgk cite ni..x pernah miss lg..dr episod 1 lg

Saidah said...

hah ade geng rupenya.. kat ofis aku pun dah ramai peminat cite Julia Juli ni :)