Wednesday, March 25, 2009

Luka yg tak sembuh

Malam ni hujan la plak... patutla sampai rumah tadi aku rasa panas jer... bestnye kalo tido terus sampai pagi... aku mmg suka tido pun... kalo tak cukup tido confirm aku mamai kat ofis kang... time hujan mcm nie tetiba aku sedih la plak... mcm kat TV la... asal sedih jer mesti hujan, asal hujan jer mesti sedih... ape pulak yg buat aku mcm nie... masa drive balik keje td aku teringat xbf aku pastu aku nangis la sorang2,tgh drive plak tuh, bahaya tul... camni la aku bila ingat kat dia...air mata ni kluar tak kira tempat... walaupun dia masih contact aku tapi hakikatnya ade dinding yg memisahkan... dah tak sama mcm dulu... kalo dulu aku selalu jer nak jumpa dia tapi skrg aku berat hati kalo dia nak jumpa... kalo dulu aku bole cancel hal lain sbb nak dating tapi skrg aku lebih suka sibukkan diri sendiri... kalo dgn org lain aku bole terus terang takpun aku ignore jer tapi dgn dia nie aku takde kekuatan utk terus terang, apatah lagi utk ignore... ikutkan hati, aku mahu keadaan kembali seperti dulu tapi akal aku masih menghalang aku buat mcm tu... walaupun aku nie selalu pentingkan diri sendiri, tapi dlm hal nie aku masih fikirkan orang lain, tak sampai hati aku nak rebut yang bukan hak aku... takde manisnya kalo nak bina bahagia atas air mata org lain... sudahnya aku yang rasa sakit... sakit kerana hatiku masih ada luka... luka yg tak sembuh...

**Pesanan utk org yg berkenaan, seandainya awk terbaca blog ini satu hari nanti, terimalah hakikat ini seadanya, haluan kita berbeza, hidup ini hanya sementara, jgn disesali perjalanan hidup ini, walaupun adakalanya pahit utk ditelan, sinar pasti akan datang...

5 comments:

zumairi said...

luka tetap akan sembuh satu nanti

zumairi said...

luka akan sembuh kalau ada pengganti

Saidah said...

ye betul.. asalkan ada pengganti, luka itu bole sembuh..

Anonymous said...

tabahkan hati duhai temanku..jom kita g shopping kt klcc sama2...

Saidah said...

orait.. shopping ke window shopping ke, best jgk utk cuci mata..

**tetiba teringat aku pernah fobia pegi KLCC kerana diganggu 'pak hitam'.. nanti aku cite dlm new post..