Sunday, March 1, 2009

Pemandu bas tak prihatin


Walaupun kejadian ni berlaku tahun lepas, aku tetap nak tepek jugak dalam blog ni... ada ka patut driver bas tuh tengking aku tak pasal2... sebenarnya dia mmg dah tau dari awal lagi seat aku tu basah tapi dia buat bodo jer... maleh nak amik peduli... ikut hati aku yang panas masa tu, nak jer aku siram seat driver ngan mineral water, biar dia rasa ape aku rasa... ish tapi aku tak berani la... silap2 aku dpt penumbuk ke penampar ke takpun kena campak kluar bas ke... versi asal surat yang aku hantar panjang lagi sebenarnya, penuh dgn luahan emosi aku tp dah diedit oleh Berita Harian... papepun time kasih la pasal publish surat aku... biar semua org tau inila sikap sesetengah pemandu bas kat M'sia ni... Wlaupun bukan semua tp sbb nila setitik rosak susu setong...

2 comments:

zumairi said...

memang bagus tu komplen baru driver bas tu gelabah..pasni komplen kat TV3 lak he he:-)

Saidah said...

bole jer.. sape yg berani nak cari pasal tu cube la.. tunggu je la kuar complaint kat paper ke tv3 ke hape ke :-)