Thursday, May 21, 2009

Tag From Hasma



1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.
- Settle


2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
a. Ibu kepada 2 boys
b. Sgt rajin update blog - hampir setiap hari
c. Agent insurance - part time
d. Rajin buat crosstitch
e. Giler shopping


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/ hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:selamat berkenalan ;

a. Suka mengomel sorang2..
b. Sangat pelupa… suka tinggal payung merata2.. pernah jadi dlm setahun hampir 8 payung aku hilangkan..
c. Suka merantau, melancong & teringin nak cuba aktiviti lasak
d. Minat kumpul resepi @ menonton rancangan masakan tetapi sangat kurang memasak
e. Ada yg cakap aku pendiam, ada yg cakap aku peramah
f. Sangat tak suka tengok tulisan sendiri.. Cakar ayam.. kdg2 aku sendiri tak bole baca apa yg kutulis
g. Sangat susah dapat MC. Last aku MC 2-3 tahun lepas. Kalaulah MC tu bole tukar dgn cuti rehat, bestnye...
h. Takut dgn serangga yg boleh terbang (kumbang, lipas, belalang etc..) pasal aku selalu imagine dorang serang aku.. sgt susah hati kalo nampak serangga2 ni dlm bilik aku
i. Tak reti memujuk
j. Suka merayau – boleh berjalan berjam2 tanpa tujuan


4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:
Aku rasa dorang nie mesti tak jawab tag aku nie tapi tak kira aku nak tag jugak nama korang

Norsabrina: Muslimah sejati. Pandai swimming. Nama mak & ayah dia hampir sama dgn nama mak & ayah aku. Birthday dia sama dgn birthday ayah aku. Kebetulan eh?
Zumairi: Baik dan sangat baik. Kaki wayang, hero futsal, minat fotografi, skrg ni tgh tensen Streamyx down
Hairil: Split identity. Suka buat kecoh kat ofis.
Zeela: Senyum sokmo. Terror make-up.
Lain2: sesape yg rajin dan sgt rajin buat tag.. silalah buat yer

4 comments:

Anonymous said...

aku dah jd blogger tegar. balik keje, sampai rumah trs aku msk bg anak2 aku makan siap2.. pastu bila line clear..mcm2 idea dtg mencurah...heheheh..aku mmg gile shopping la skrg..ni tgh nk bertenang skit..abis $$$ daaa ;)

ehh..ko suka merayau?? boleh berjalan berjam2 tanpa tujuan. p mana? mesti shopping compleks..

Saidah said...

ahh mmg pun merayau kat shopping complex.. konon2 byk berjalan bolelah exercise jgk kan hehe.. sambil survey brg2, sambil perhati org shopping.. dah penat baru aku balik

zumairi said...

please dont tag me ;-)

Saidah said...

hehe.. dah agak dah.. tak kira, dah tag pun :P