Sunday, May 10, 2009

Taman Tasik Titiwangsa

Akhirnya tahniah utk diri sendiri kerna berjaya berperang dgn diri sendiri utk pegi joging pagi nie... Kebetulan dapat join senamrobik, mmg enjoy sambil bersenam... baru la betul2 kuar peluh... Kalo joging tuh byk jln jer... Kdg2 ade uncle ajar Taichi, bole join gak tapi aku kureng minat pasal slow sgt... Ramai yg join senamrobik nie... tua muda semua leh join... ikut jer step instructor tuh... sambil bersenam sambil menari... walaupun step aku berterabur, belasah je la... ntah bila pulak aku nak dtg sini lagi... minggu depan nak balik penang...

6 comments:

Anonymous said...

bagus tul ber jogging!! ramai org x? lama dah gak aku x bwk anak2 aku beriadah ni..

Saidah said...

Kalo takde ape2 event cam minggu nie.. okla walaupun kat sini sentiasa ramai org.. kalo ade event, lagi ramai la, susah cari parking.. bawak la anak2 ko tu.. mesti dorang suke..

zumairi said...

baguslah menang perang..teruskan usaha

Saidah said...

Orait.. Selalu asik kalah jer.. lepas nie nak forever menang..

Anonymous said...

apa kata cari bopren yg kaki sukan. mesti hr2 p jogging sbb smbil tu leh jumpa..haha. kompem fit pas nie..

-simple person-

Saidah said...

ok jgk idea tuh.. takut kang sy yg surrender dulu.. tak larat nak jogging hari2.. hehe